ga direct naar het artikel

Klantenservice

bereikbaar voor vragen

Klantenservice

Heb je vragen? De klantenservice van Zuid-Limburg Bereikbaar helpt je graag verder. Misschien staat je vraag al bij de veelgestelde vragen. Of neem contact op via 043 - 799 94 09 (werkdagen van 8.00 – 20.00 uur). Of stuur een e-mail naar klantenservice@zuid-limburg-bereikbaar.nl

Social media

Zuid-Limburg Bereikbaar zet social media in om je te voorzien van bereikbaarheidsinformatie en antwoord te geven op je vragen. Je vindt Zuid-Limburg Bereikbaar op FacebookTwitterInstagram en LinkedIn.

Als je ons een vraag stelt

Als je ons een vraag stelt via onze social media kanalen proberen we je zo snel mogelijk van dienst te zijn. Op werkdagen staan onze medewerkers tussen 08.00 en 20.00 uur paraat om antwoord te geven op vragen en meldingen.  

Ons streven is om je vraag of melding op werkdagen binnen 24 uur te behandelen. Staat het antwoord op jouw vraag op onze website, dan krijg je een antwoord met verwijzing naar de desbetreffende informatiepagina.

Niet alle informatie is meteen voorhanden. Het kan in die gevallen langer duren voor je antwoord krijgt van ons.

Wens je feedback over wat er met jouw melding gebeurt? Stuur ons dan in een privé-bericht je e-mailadres. Wij houden je dan op de hoogte over de melding. 

Zuid-Limburg Bereikbaar reageert niet op alles

Wij zijn blij met jouw mening en suggesties. We kunnen niet op alle opmerkingen reageren. Soms zullen wij met je van mening verschillen. Je kunt er wel van uitgaan dat onze standpunten weloverwogen zijn en we altijd bereid zijn deze toe te lichten.

Elke twee weken ontvangen meer dan 15.000 abonnees, reistips, slimme mobiliteitsoplossingen en verhalen van forenzen en ondernemers die slimmer op weg gaan in Zuid-Limburg.
Meld je aan voor onze nieuwsbrief